Mehmetçik’ten Miniklere Mektup Yanıtları
Eğitim alanında önemli bir adım atılarak hayata geçirilen "İlk Mektubum Mehmetçiğe" projesi, Konya'daki Kozanlı İlkokulu 1. sınıf öğrencilerini heyecanlandırdı. Okuma yazma becerilerini geliştiren minikler, öğrendikleri bu yeni yetenekle Mehmetçiğe mektup yazdı. Proje, Milli Savunma ve Milli Eğitim bakanlıkları işbirliğiyle gerçekleştirildi. Askeri personel, Konya 3. Ana Jet Üs Komutanlığı'ndan gelen mektupları öğrencilere ulaştırdı. Kurmay Başkanı Hava Piyade Albay Özgür Kılıçarslan ve beraberindeki askerler, Türk bayrakları ve çiçeklerle karşılanan çocuklarla samimi bir sohbet gerçekleştirdi. Öğrenciler, kendileri için özel olarak hazırlanan mektupları almanın mutluluğunu yaşadı. Sınıf öğretmeni Sema Akkaya Tetik, öğrencileriyle bu anı paylaşmanın sevinci içinde olduğunu belirtti. Tetik, "Çocuklarımız bu yıl okuma…