Instagram’a, İçerik Üreticileri Mest Edecek Yeni Bir Özellik Geliyor

Instagram’ın Yeni Özelliği: Reels İçeriği Test Etme

Dünyanın en popüler çevrim içi fotoğraf ve video paylaşım platformu Instagram, bomba bir özellik duyurdu. İçerik üretenler için tasarlanan bu yeni özellik, hazırlanan Reels videolarını herkesle paylaşmadan önce test etme imkanı sunacak.

Instagram’ın bu yeni özelliği oldukça basit bir şekilde çalışıyor. Diyelim ki bir Reels video hazırladınız. İçeriği deneme olarak etiketleyip paylaştığınızda, sizi takip etmeyen bir grup kullanıcıya gösterilecek. Instagram, videoyu kaç kişinin izlediğini ve aldığı tepkileri istatistik olarak sunacak. Eğer performansı memnun edici bulursanız, Reels’i herkesle paylaşabileceksiniz.

Instagram’ın yeni özelliği şu şekilde görünecek:

Instagram’ın yeni özelliğini kullanmak isteyen içerik üreticilerin yapması gereken ekstra bir şey yok. Reels videosunu yayımlarken sadece “Deneme” seçeneğini aktif hale getirmeleri gerekecek. Ardından 24 saat beklemeleri gerekecek. İnsanlar videoyu görüp etkileşime geçtikçe, içeriğin kalitesi de anlaşılacak.

Instagram tarafından yapılan açıklamaya göre, yeni özellik şu anda kısıtlı bir kullanıcı kitlesi ile test ediliyor. Ancak bu durumun yakında değişeceği belirtiliyor. Instagram, yeni özelliğin birkaç hafta içinde küresel olarak kullanıma sunulacağını duyurdu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir